Thursday, January 20, 2011

it's time for GERMANY !

berlin-germany


IT's time for GERMANY !

ALHAMDULLILAH..
exam dah lepas..
semuanya ok ;)
so
start saat ni..
aku ada masa cuti tuk 2 minggu lagi
sebelum aku akan teruskan tuk SEM ke-2
macam-macam dah fikir
nak buat pe tuk 2 minggu ni?
nk stay moscow?
menikmati hari-hari disini..


or maybe?
balik malaysia?
jumpa family n kawan2..
memang aku nak balik ! tapi sekejap sangat..
xpe,bulan 6 ni aku balik k!


dan
last sekali aku buat keputusan 
ikut senior n kawan2 tuk jaulah 
ke
BERLIN !
kata internet (bukan kata aku la)
bandaraya ni..bandaraya paling cool didunia
haha..ntah la dimana coolnya

dan satu lagi city kat german akan aku lawati
HAMBURG!
ha..aku suke city ni..ade laut..dah lame aku xjumpa laut !

apapun,
esok..aku akan mulakan journey ni ngan senior dan kawan2..
kata senior perjalanan akan amik masa sejam melalui udara
dan aku akan stay kat sana selama seminggu !
harap2 percutian berilmu kali ni akan memberi seribu manfaat
dan pengalaman berguna bagi aku..
doakan aku lam keadaan baik dan sumanya selamat esok dan seminggu ni !

JUMPA KORANG LAGI NEXT WEEK !
SELAMAT BERBLOGGING !
---SENYUM SOKMO---





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...