Monday, March 14, 2011

stylo ?

OFF DAY
memang aku suka ngan perkataan ni..
hari OFF bagi aku sejak berada kat moscow ni : hari AHAD je..
lau hari len,mmg aku xkan ade mase tuk main2,jalan2 kuar2 ambil angin..
hari yang penuh ngan buku,colloq,mcQ..adesshh..
so
OFF DAY minggu ni aku nekad
nak cari ketenangan skit
pe lagi?
JOM SHOPPING!

dan kali ni,target aku ngan kawan2,nak usha2 pakaian tuk musim spring!
spring dh nak masuk ni..suhu pun dh around 1,-1 deg
pakaian lak xleh nipis2 n xley gak tebal2..
cuba la usha2 yg stylo skit

fashion : TOP MAN
harga : RM+++
amacam yang ni??
memang cool giler lau pakai time function or any celebration
warna pun ok : cream 
n sesuai digayakan ngan pakai tshirt or baju kemeja yg berwarna lembut
harga lak boleh tahan
lebih kurg je kot ngan harga design2 @ PADINI kat malaysia
so,apa kata korang ? ok ?

fashion : TOP MAN
harga : RM+++
yang ni memang xleh blah!pergghh!
saiz pun ok ngan aku.hehe..
jaket ni sesuai tuk spring n autumn..
ley tahan tuk sejuk around -7,-8 deg..
warna pun memang sempoi..xhitam,xcoklat
(sory,aku bukan pakar colour.hehe)
harga lak agak berbaloi coz ni new collection from TOP MAN
amacam korang ?

fashion : ZARA
harga : RM+++
aku memang berkenan ngan design ni !
memang cantik habis..warna lak nampak elegant..
design pun ok..
tahan sejuk tuk autumn n spring
mmg sesuai tuk pakai ke kelas,
lepak2 kat kafe or mall ngan kawan2..
so..pendapat korang ?

fashion : ZARA
harga : RM+++
cuba korang tengok jaket ni?
memang sesuai tuk pakai time function2 or mybe majlis2 keramaian
lau digayakan ngan baju kemeja lengan pnjg berwrna koko cerah..
memang lengkap! menawan habis
harga lak agak berpatutan..
so ? korang rasa berbaloi x kalau beli ?

fashion : ZARA
harga : RM++
murah kan??baju ni ngah sale sekarang ni..
agak tebal n memang cool lau dipakai time outing ngan si dia;)
baju ni gak sesuai tu spring n warnanya memang cantik..
cream susu..simple n cool
amacam ? sesuai jugak kan lau pakai ni time kat malaysia ?

fashion : BERSHKA
harga : RM++
jangan terkejut ngan harga dua jaket ni !
really2 affordable..ngah sale ni
jaket yg syafiq pakai tu memang sesuai tuk dipakai time bersantai n jalan2..
jaket putih n memang sesuai digayakan ngan seluar jeans yg gelap..
jaket yg aku pakai tu lak memang sesuai lau digayakan ngan seluar jeans yg berwarna cerah..
cayalah ! simple n stylo
apa kata korang ?

fashion : BERSHKA
harga : RM+++
cool habis..aku memang suka ngan warna ni..
hijau gelap..n sesuai dipakai time nak pergi siar2 jalan2..
jaket ni pun tahan tuk dipakai time autumn or mybe musim spring ni..
harga lak berpatutan..
susah nak cari jaket cool ginie yg harga nya agak ok kan ?
korang rasa ?

fashion : PULL AND BEAR
harga : RM++
jaket ni agak nipis n juz like sweater
agak stylo coz corak berpetak2 n bervariasi warna
memang sempoi lau dipakai time nak jalan2 or mybe ke majlis bersama kawan2
jaket ni memang ngah sale sekarang ni..
korang rasa berpatutan x?


tu la hasil aku ngan kawan2 usha2..
majoritinya agak berpatutan..stylo habis !
(winter sale dah berakhir kot.hehe)
yang pasti
salah satu daripada collection ni dah berjaya menawan hati aku
n sekrg dh jadi milik aku..hehe
korang ase yang mana?


pape pun,esok bukan lagi OFF DAY
no more jalan2 n shopping2
time for class n study !
&
senyum sokmo cam bese
akan sentiasa simple..cool n sempoi habis !


mood : study for mcQ histology esok

2 comments:

[ h a f i z ] said...

waaa,,, baju lawa2 kot...
best gle shopping mcm ni

khai said...

lebih kurang KL je kan hafiz?
tapi harga rasenya better KL,cuma sni banyak jaket la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...