Thursday, March 3, 2011

tsunami ANATOMY melanda!

masa tuk aku berehat..
youtube,games,FB n berBLOOGING jap;)

sory lah ATLAS,aku bukan untuk kau 24 jam..
diri kau terlalu complicated tuk didalami setiap saat..
apatah lagi mencintai kau..sesuatu yang cukup mengerunkan....
lagak kau yang agak ngeri tu memang dah cukup terbiasa bagi aku.. 
yang dah mengenali kau semenjak SEM lepas..

dah2..aku dah letih tuk mengungkapkan kata2 indah..
aku tau kau dah makin popular akhir2 ni,.
lam FB pun dah ramai yang duk cakap2..
yang duk ungkap2..
tentang diri kau yang dah mula nak HOT..
syndrom yang kau bawa kali ni..dah cukup buat semua tersentak !

lukisan esther memang cantik..dan kali ni esther tampil ngan lukisan khas versi anatomy;)

esther mengakui cintanya terhadap anatomy..

patah mengharapkan jejaka tampan sehangat anatomy muncul lam hidupnya..

shafiq meluahkan perasaan happynya bersama ATLAS..


ah peng lak cam dah surrender ngan cinta anatomy..

cerah mengakui kehadiran anatomy dah buat hidup dia bahagia..

rahsia terbongkar!3 mac tarikh tuk fizan dating ngan anatomy??

tsunami anatomy dah seperti menghentam seluruh pelusuk moscow
dan kesannya kini mula dirasai
oleh aku ngan kawan2 : dak2 first year MSMU..
yang mula dilamun cinta ngan ANATOMY!





surat cinta tuk ANATOMY..
jangan memeningkan kepala korang ngan membaca nota kaki ni.hehe

ligamentum
canalis
ductus
lobus
musculus
fissura
fossa
nilah santapan harian aku n semua pelajar jurusan MEDIC setiap hari..
santapan ni akan sedap jika ditambah dengan secubit KESABARAN..
akan enak jika diletakkan sesudu KEGIGIHAN..
dan akan lengkap ramuannya jika direbus bersama KEINGINAN..
dan akan best lau makan berulamkan SAHUTAN CABARAN..
pergggghh!!

dan bagi aku..
mengenali ANATOMY..
seperti satu nikmat yang tak terhingga..
seperti satu peluang yang tak terungkap dek kata..
mengenali asal diri dan kebesaran ilahi :
manusia kejadian paling sempurna ciptaan Yang Maha Esa
itulah nikmat terbesar tsunami ANATOMY yang melanda !

jom sambung study!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...