Monday, February 28, 2011

thanx ! korang memang gempak !

waktu di moscow dah 1.30 pagi..
dan cam bese
aku still xleh lelapkan mata..pe lagi?
bukak buku histo..baca2 tenung2 n insyaallah,lam masa setengah jam lagi mata aku akan mula bosan ngan keadaan ni : mengantuk la dier..hehe

apa yang aku nak kongsikan sekarang ni..
bukan post tuk somebody..or khusus tuk someone
tetapi : tuk semua !
semua yang pernah klik masuk ke laman ni..

thanx sume ! aku memang hargai korang sume !

esok 
genap 2 bulan aku main2 intai2 conteng2 kacau2 lam dunia blogging ni..
tu la dulu,orang buat,kita gatal nak buat..hehe
alhamdullilah..agak dapat hilangkan segala bosan yang ada..
dapat gak luahkan segala perasaan n rindu yang melanda..adeshhh;)

dan akhirnya 
aku mula merasakan coretan angau2 aku ni dihargai sume !
terharu giler !


alhamdullilah..
2 bulan berblogging,dah lebih 5000 orang men2 intai lam laman aku ni..
n dah mencapai 100 orang penyamun2 yang setia..hehe

dan 
saat ni..
aku nak ucapkan terima kasih buat semua pengunjung2 yang setia..
walau buruk camne pun coretan aku,korang tetap sudi klik dan hinggap jap kat laman ni..hehe
jutaan terima kasih buat follower2 
korang memang teman suka n duka aku ;)
 
buat cik fatin zamberi
coz sudi jadi follower aku yang ke-100 !angka yang comel giler ni!


korang sume memang gempaq!happening habis!
thanx buat sekalian kalinya 
coz
sudi mendengar segala angau2 buruk aku lam blog ni..
sudi mendengar segala celoteh aku lam blog ni..
sudi memahami segala perasaan yang cuba aku luahkan selama ni..
sudi melihat dan berkongsi suka dan duka ngan aku..
dan sudi buat aku menghargai blog angau aku ni..hehe
tu semua adalah cycle hidup kita..
suka..duka..pahit..manis..
suatu hakikat bagi kita..insan bergelar manusia ;)
(ada jugak pesanan ringkas daripada penaja..hehehe)

insyaallah..
selagi ada korang sume..
selagi ada aku..
selagi itu ada senyum sokmo!
tuk aku dan semua;)

1 comment:

senydream said...

yup..senyum sokmo!...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...