Friday, February 4, 2011

coming soon : lagi 2 baby tahun ni !

cuba korang tengok wajah-wajah manis ni ;)
ni la 5 orang barisan askar perempuan aku yang bakal menjadi wirawati!

dari kiri sekali : si comel yang tak padan kecik tapi cili padi,nur ilmi syadiyah..then yg paling manis kat tengah,sweet sekali!,nur ilham salsabila dan yang hujung kanan,my 'korean girl',nur imani syarafana


dan yang ni..dari kiri :yang comel manis suara merdu bak buluh perindu;) malihah qaisarah dan yang sebelah kanan tu heroin yang penuh sempoi dengan watak yang cukup lucu! raudhah insyirah

tengok muka-muka ni...penuh harapan nak barbie !!!

ha..ni memang manis..baby solehah ;)

tengok budak ni..majuk je keje..ish33

wajah2 ni la yang selama ni menjadi penyeri 
lam hidup aku & family aku..
tanpa karenah budak2 ni,memang bosan giler hidup aku ni!
(maklumlah nak harapkan dapat adik..mmm..berjanggutlah aku..hehe)

dan hari ni..aku happy lagi..walaupun aku duk jauh,
tapi still kgembiraan tu aku dapat rasai!
ALHAMDULLILAH..
rezeki allah..
2 baby lagi tuk family aku tahun ni !
setelah beberapa tahun family aku menyepi tanpa kehadiran baby ;)

1st sekali,tuk kakak aku yang bakal akan melahirkan baby bila2 masa je lagi,
(sekarang pun boleh jadi..hehe)
kak nyah : dun wory,baby laki or pmpuan..still penyeri;)
jangan buat perkara2 berat2 last minute ni..
duk je atas kerusi,skype ngan oyi,then tunggu masa je lagi! 

ni la kak aku yang akan lahirkan baby bila2 mase je lagi..
kak nyah aku ni setiap kali pregnant,mengidam memang hebat sekali !
nak tahu ??
baru2 ni abah n ma aku dari terengganu sanggup pergi ke lipis (tempat kak aku tinggal sekarang ni) semata2 nak hantar telur penyu!hahaha...
lau xhantar,entahlah apa jadi kat kak aku ni..haha
dan aku harapkan semoga semuanya selamat nanti!

dan yang ni pengantin baru yang bakal melahirkan baby bulan 9 ni !

\
korang ingat lagi  post aku sebelum ni tentangwedding of the year ?
haa..nilah empunya diri..alhamdullilah,akhirnya bakal akan timang cahaya mata pertama !
1st aku dapat tau cekda pregnant , time skype ngan family 3 hari lepas,
dia bagitau dia pregnant ! : tergamam sekejap aku sini..
haha..prestasi bagus sekali ! 
apa2 pun,tahniah dan jangan takut2 1st time ni !

tuk kak aku yang comel paling sulung sekali ni : 
kak ja,jangan menyepi..yaya dah besar..
harap2 muncul selepas ni..hehe ;)
amin


dan apa yang aku harapkan daripada kak2 aku yang tengah pregnant sekarang ni:

1. jangan mengidam banyak2 sangat..kesian laki2 korang.hehe

2. aku harap sangat tentera laki kali ni ! dapat tambah team bola..haha

3. sabar menanti hari yang happy ni..jangan lupa skype !

4 dan yang terakhir sekali...pastikan pas ni rumah time raya lagi gempak ngan kehadiran baby2 ni! kasi gempak habis ! haha

selamat melahirkan baby ;)


* abg aku yang bakal kahwin bulan 3 nanti, mohd khazaimi..:pas ni time ko lak..tunggu post daripada aku !
*time tuk aku nak timang anak sendiri lama lagi..mmm..belajar dulu then baru fikir sal ni ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...