Sunday, February 20, 2011

kami GENG SEKOLAH !

tetiba lak nostalgia zaman sekolah bermain2 lam fikiran aku..
bangun tidur je tadi..ingat muke2 kawan lama geng sekolah aku..terbayang balik semua kenangan2 manis aku ngan awok2 ni..
yup..sejarah hidup perlu dikenang n diulang kembali..
siyes r,aku rindu pok2 ni !

arif + lie +aku + amar + fidau = poyo..hehe

safwan memang suke men pelampung..ni aku teman dye main je..hehe
anif yang smart..hehe

2 beradik yang xlekang ngan kamera..

ape tengok2??

koya lake ni..haha

bergambor jap weh..

sero nge sfwan..ni je keje die..hehe

xdop keje lain..

come2..hehe

nape or??

ramzi yang pemalu..hehe

koya dah..

duduk jap..hehe

miro..org smart kite..hehe

thinking something?

fidau muke ngantuk..shahrul semangat gi..safwan cam bese..active sokmo..hehe


bju skoloh..huhu

xdop keje,,haha

lapo ni..hehe

mantop!

5SAB..terbaik punyer!!


nilai seorang sahabat itu terlalu agung untuk diungkapkan..
hadirnya insan ini lam hidup kita sebagai penyeri dan kekuatan
untuk perjuangan kita dunia hakiki..
buat semua pembaca2,
jangan pernah menidakkan erti persahabatan..
hargailah mereka yang hadir lam hidup kita hari ni..
buat geng2 sekolah aku..
aku xkan lupekan korang..
thanx coz pernah hadir lam hidup aku..
pernah bersama dulu susah n senang aku..
pergi assyakirin bersama2..
minum air cendol..
gi pantai..bandor..
study sampai lewat pagi same2..
kawan tetap akan jadi kawan..
teman tetap akan bergelar teman..
sahabat akan kekal sahabat..
selama2 nya lam ingatan !
korang memang perrrgggghhhh !

(ingat..aku balik wak bbq!)hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...