Tuesday, February 8, 2011

NEW sem = NEW group + NEW subject


3 minggu yang paling indah lam hidup aku !
nak je aku iktiraf diri aku raja 3 minggu ;)
bangun lewat (subuh xtinggal ye)
tidur pun lewat (xsah lau jam tak melepasi kul 3 pagi !)
tengok MOVIE (macam2 dah..dari hindustan travel ke hantu thailand..hehe)
game RED ALERT (dah jadi winner banyak kali !)
FB + makan = tidur (..KG maintain lagi..hehe)
shopping + jalan2 round jerman seminggu
lam tempoh ni gak..aku dapat berkenalan ngan BLOG
(aku ingat lagi..1st post aku 1 januari 2011..hehe)
dan hari ni..
pejam celik..pejam celik
esok aku dah nak masuk SEM 2
cuti 3 minggu aku akan berakhir !

a lot of new subject !
jangan pening2kan kepala korang ye ngan jadual yang xberapa nak 'cute' ni..hehe
lau korang nak tau,yang aku bulatkan merah tu : subjek baru yang akan aku belajar tuk sem kali ni..

HISTOLOGY,EMBRYOLOGY & CYTOLOGY
MEDICAL PHYSICS
MEDICAL TERMINOLOGY
CLINICAL ANATOMY
HISTORY OF RUSSIA & PATRIOTIC HISTORY

yang pasti
apa yang lebih bagi kesan kat aku ngan kehadiran SEM baru ni..
I'll have new classmates !
from group 4 >>>> 14
jauh kot aku travel kali ni
start sem ni,aku akan bertukar ke group 14..
ntah la macam mana aku tersangkut kat group 14..dah macam2 cara aku buat tuk cuba nak tau kenapa..yang aku dapat tahu,ahli group aku dah terlalu ramai n pihak U nak manage betul2,then nama aku yang terpilih tuk keluar lam group ni..
yang penting..tu semua mesti ada hikmatnya kan..
new environment..new teachers 
n maybe new spirit !
buat semua classmate2 aku lam group 4..
ateh,cerah,ah peng,ijam,dahe,kak faz,najmi,arina,wanie,atik,sya
confermlah aku akan rindukan telatah2 korang ;)
terbaik group 4!



suasana lam lecture hall

dan buat semua 1st year student moscow state medical university
esok dah nak masuk lembaran baru..
gud lux tuk everybody
kasi gempak sem 2 !

12 comments:

Luqman Zakaria said...

wah!kalau arep studi cam nih! makna kata tido aje la!kuikuikui~

khai said...

haha..xpe2..yang penting arep,idup mesti enjoy..gempaq punya!;)

Luqman Zakaria said...

hehe :P khai??asal kelntn ke?

khai said...

x..asal terengganu..asal mane ni?

Luqman Zakaria said...

arep asal kelntn! huhu

khai said...

oo..berjiran je la kito..haha
pape pun,study elok2..jangan main gewe kuat sgt..hehe..gud lux!

Luqman Zakaria said...

haah:P gewe pon tadok la!

khai said...

haha..bgus2;)

Luqman Zakaria said...

hehe...besok xde kelas ke?

khai said...

ade2..huhu

Aesya Zealous said...

good luck in your study! :0

khai said...

thanx aesya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...