Wednesday, April 13, 2011

HITAM tu memang COOL!

hari ni hari yang ceria bagi aku..
walaupun menanti aku 2 lagi exam minggu ni.hehe
alhamdullilah
aku dah lepas skill test tuk general chemistry..
habis tu,aku pergi lepak2 ngan kawan2 kat kedai sushi..
kasi hilang stress skit!

dan bila aku balik
bukak laptop dah memang adab hari2,
bukak FB,bukak blog :
aku dapat 1 komen : 


terkejut aku ! dan qin komen kat entry satu contest yang pernah aku join 2 bulan lepas:
CONTEST HITAM ITU COOL !
dan bila aku bukak blog penganjur : yup..betul2 confirm aku menang;)


ALHAMDULLILAH
xsangka aku terpilih sebagai pemenang dalam kalangan yang terbaik !
walaupun aku ni still setahun jagung lam dunia blogging ni..
tak sangka jugak
cerita aku tentang detik2 aku mula datang moscow dulu 
berjaya pikat hati cik husna,penganjur contest ni


buat HUSNA dan pasangan AZRIN..TQ atas pengiktirafan ni
yup..aku betul2 hargai
dan buat husna jugak,
good luck for your study
go go go KOREA!;)
semoga HITAM tu akan terus COOL..& COOL!

di kesempatan tu,marilah sama-sama kita sedekahkan AL-FATIHAH buat kawan sekampung aku yang meninggal dunia semalam akibat kemalangan..allahyarham ARIF,akan sentiasa lam ingatan..gelak tawa allahyarham akan sentiasa diingati..semoga roh allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman..
AMIN

4 comments:

husna mukhtar said...

congratulations.
haha

SITI SYUHADAH said...

tahniah menang content nih...

altimelow said...

haha,
anak emas olga...

khai said...

husna n adah:tq;)
altimelow:adeshh,,olga masuk la plop.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...