Sunday, May 29, 2011

jom LIKE page blog aku@facebook !;)


MU kalah n BARCA menang
penutup malam aku yang hampa;(

sedang aku melayan karenah mata yang masih belum mahu berdomba
tetiba mari satu hormon kat lam diri aku :
hormon yang menyuruh aku buat page!

yup..
aku buat ni coz senang nanti aku nak share2 n bagitau apa2 tentang blog aku yang sempoi ni
aku harap page ni dapat memberikan sedikit sebanyak 
 maklumat terkini kat semua tentang blog aku ni
kalau korang ade pape nak tanya tentang aku
boleh la terus direct aku di page ni k;)

kalau korang rasa blog aku ada di hati korang
kalau korang rasa aku berblogging bukan syok sorang diri.hehe
jom2 like page aku ni :


KLIK DIBAWAH:

like jgn tak like yep;)

alhamdullilah
4 bulan aku dalam dunia blogging ni
macam2 dah aku dapat
macam2 peristiwa dah aku lalui
macam2 benda dah aku pelajari
semuanya memberi erti dan makna
sebuah kehidupan;)

insyaALLAH
selagi kendiri ini masih berkeringat
selagi nyawa dikandung badan
selagi itu aku akan ada untuk kalian
blog ni akan terus bernyawa dan berguna dimata kalian;)

semoga segala apa yang kita lakukan
akan diberkati tuhan
amin ;)

lepas korang like
comment kat entry aku ni k
n jangan lupa bagi link blog korang sekali yep!
senang aku nak round2..blogwalking nanti
usha2 blog korang lak;)

terima kasih 
buat semua yang menyokong blog aku ni selama 4 bulan ni
terima kasih
buat semua yang sudi berkunjung ke blog aku yang masih mentah ni
adanya blog aku ni kerana korang semua;)

selamat berblogging;)

7 comments:

[ h a f i z ] said...

waaa, dah buat fanpage. :DDD
nak like !!! huhu..

nur kesayanganku said...

wow..dasyat sambutan dye, siap ada fanpage! :D
btw, nice blog :)

khai said...

hafiz:jom2 like;D
nur kesayanganku:tq2..;)

Askwhat said...

sudah like dr bawah sampai atas..hehehe

khai said...

askwhat:tq2;)

Bella said...

bestnye blog !
cindebellala.blogspot.com ;)

khai said...

bella:jom2 like page mkhadhari lam fb;)
tq;)
nice blog too;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...