Friday, May 20, 2011

senyum sokmo ----> mkhadhari


seminggu tanpa entry..tanpa sebarang khabar n berita kat laman ni
dan hari ni aku kembali
kali ni aku muncul bukan lagi membawa versi khadhari yang berumur 18 tahun..
tapi khadhari yang berumur 19 tahun (baru 3 hari);)
syukur..alhamdullilah..
usia yang semakin meningkat..mengajar aku untuk berlagak lebih matang
usia yang makin bertambah ni..
membuatkan jiwa dan naluri aku lebih untuk muhasabah diri
dari mana aku datang..kemana aku pergi dan kearah mana aku akan kembali
usia yang semakin menongkah ni jugak,membuatkan aku berfikir sejenak
masa seolah2 membawa aku ke satu destinasi:destinasi yang akan kekal abadi
semakin dekat diri aku menuju ke alam yang kekal nanti
begitulah kita manusia,tidak boleh lari daripada arus ini
selamat hari lahir ke-19 buat diriku sendiri ;)
semoga panjang umur..dimurahkan rezeki,bahagia disamping yang tersayang
dan diberkati oleh ALLAH SWT;)

nah..hadiah untuk birthday boy.haha..berseri2 aku time ni..
aku dapat pencuci muka ngan syampu free ramuan telur ngan kek.haha


dan
 entry aku kali ni gak
aku nak sahkan yang ni wajah blog aku yang baru !
korang jangan terkejut
aku tetap khadhari senyum sokmo yg dulu
tapi kali ni aku dah tukar aku punya theme jadi nama aku
(xade kene mengena ngan hidup atau yg mati yep)


ni rupa laman blog lama aku sebelum direnovatekan.haha


korang nak tahu tak siapa yang design wajah baru blog aku ni?
siyesly,lau nak harapkan aku memang xada masa
lagipun aku xla pandai buat semua ni;)
so 
aku nak ucap jutaan terima kasih buat blogger hebat cik qina
coz tolong aku design blog ni menjadi baru
memang aku terharu giler
ni kira hadiah birthday aku la yep.hehe
ni blog terbaru cik qina (dia ada lagi satu blog) :
http://nurulqina.blogspot.com/
tq again buat qina
blog aku dah versi matang sekarang ;)


amacam?
korang ok x ngan wajah baru blog aku ni?
xde lagi dah senyum sokmo
tapi aku...mkhadhari ;)
buat semua teman2
teruskan mengunjungi blog aku 
insyaALLAH..entry mendatang akan aku coretkan ngan penuh teliti dan top habis !;)
selamat berblogging !;)

6 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

happy belated birthday..

ok dah ngan design ni.. cuma bg keen, kurangkan skit gmbr kt sidebar ea?? baru cepat nk loading.. kesian kt org2 yg tenet diorg tu lmbt.. sorry klu terasa~ T_T

zikeryhassan said...

cun habis. happy belated birthday :)

qinaysf said...

ya Allah,blogger hebat pulak.newbie lgi ni.xlayak nk dpat gelaran tu.ape pun thanx la mention nme sye.malu pulak.haha..

p/s:keep on blogging ya!

khai said...

nusana:tq2..haha..ok2..nanti kurgkan..yup,mybe sbb tu loading lme sgt;)..tq for your comment;)

zikery:tq2..;)

qina:haha..tq again qina..iA..;)

waheda said...

happy brthday.semoga dipnjgkn umur dan dimurahkan rezeki selalu.Gud luck for your study :)

khai said...

tq waheda..amin2;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...